Barbarzyńca - dziś ćwiczymy "bajceps"

Data publikacji : 30.09.2011

Emocje związane z beta testami trzeciej odsłony Diablo powoli opadają, dzięki czemu skupić się możemy na opisaniu ważniejszych dla fanów elementów gry. Przyszła pora na omówienie poszczególnych klas postaci, ich umiejętności, stylu walki, oraz systemu zasobów. Dzisiejszy artykuł poświęcamy w całości Barbarzyńcy, klasie postaci jaka przeniesiona została przez deweloperów z poprzedniej wersji gry. Według twórców był to jedyny bohater, nad którym warto było jeszcze popracować i stworzyć wojownika przed którym plugawe bestie będą uciekać w popłochu.

 

Double Blasta i Rocket fuel...

Ale urwał, ale to było dobre!

Przez trzy ostatnie lata mieliśmy okazję uczestniczyć w wielu imprezach na których firma Blizzard Enetertainment udostępniała wersję demonstracyjną Diablo III. Z niewiadomych powodów jedyną klasą jaka była przynajmniej w moim przypadku totalnie olewana, był właśnie Barbarzyńca. Klasa walcząca wręcz, wykorzystująca tylko i wyłącznie siłę własnych mięśni i umiejętne władanie bronią biała. Wydawać się by mogło że bieganie z dwoma mieczami czy jednoręcznym toporem przyprawiałoby graczy o nudę. Nic bardziej mylnego… W Diablo III Barbarzyńca jest swoistym czarnym koniem który dzięki zabiegom jakim został poddany, prezentuje się po prostu świetnie. Nigdy bym nie przypuszczał że rozgramianie hord bestii z piekła rodem przy pomocy pary toporów może sprawiać tyle frajdy. Początkowo sądziłem iż klasą jaką rozpocznę zabawę w Diablo III będzie Czarownik (Wizard), jednak po kilku rozegranych sesjach z przyjaciółmi na Battle.net, oraz w pojedynkę, wybór mój padł właśnie na Barbarzyńcę. Jest to niezwykle dynamiczna klasa, wykorzystująca niemal każdy rodzaj broni, począwszy od prostych pałek, a skończywszy na dwuręcznych kafarach, które pomimo tego że dostępne są w grze, to ze względu na ograniczenia poziomowe nie mogą być używane przez naszą postać.

 

Widzieli orła cień...

Zacznijmy jednak od początku. Rozgrywkę w becie Diablo III rozpoczynamy z jednym małym toporkiem i umiejętnością Bash generującą naszą furię. Zdolność przypisana jest domyślnie pod podstawowy atak, dzięki czemu nie musimy martwić się o poziom furii w naszej prawej kuli. Wraz ze zdobywaniem kolejnym poziomów doświadczenia nasza postać rośnie w siłę. Odblokowywane zostają kolejne mocarne umiejętności, takie jak Hammer of the Ancients na levelu drugim, Cleave, Leap Attack i inne. Siła naszej postaci związana jest nie tylko z posiadanymi przez nas umiejętnościami, ale również orężem. Można śmiało powiedzieć że na nic nie przydałyby się ogromne mięśnie Barbariana, gdyby nie możliwość używania rozmaitych broni. Na samym początku zabawy wykorzystujemy dwuręczne topory i buławy. Są to najczęściej spotykane rodzaje broni zadające stosunkowo duże obrażenia. O ile mamy rozwiniętego przynajmniej do drugiego poziomu jedynego rzemieślnika dostępnego w becie, o tyle początkowe stadium rozgrywki będzie należało do najprostszych w niemal całej becie, bowiem początkowe przedmioty będące w asortymencie kowala nie posiadają ograniczeń poziomowych. Jedynym wymogiem jaki musimy spełnić jest wykonanie zadania, w którym pomagamy naszemu przyszłemu rzemieślnikowi. Przy dużej dozie szczęścia wykuć możemy topór zadający obrażenia od ognia, błyskawic, trucizn, zimna itp. Takie bonusy dają konkretnego „boosta” naszej postaci, nie wspominając o szacunku jaki zdobywamy na osiedlu dzięki święcącemu się orężu. To co najbardziej spodobało mi się w owej klasie to odczuwalna potęga na polu walki. Umiejętności dają niezłego kopa naszym przeciwnikom i to w dosłownym znaczeniu. Dla przykładu zdolność Cleave, może wyrzucić w powietrze naszych przeciwników co skutkuje pojawieniem się szerokiego uśmiechu na twarzy. Jeżeli nasza broń posiada bonusy od obrażeń związanych z żywiołami czy świętą magią, to dodatkowo ukażą się nam ciekawe efekty wizualne w zależności od tego, jakie bonusy posiada wybrany oręż.

 

Ale co się stało?

Hammer of the Ancients jest jednym z kosztowniejszych skilli jakie dostępne są dla Barbarzyńcy w becie. Użycie umiejętności zabiera aż 20 punktów furii, jednak gdy w pobliżu znajduje się duża grupa zombie lub innych bestii, tak umiejętność pozostawia jedną wielką plamę krwi i rozszarpanych zwłok poległych potworów. Każda ze zdolności posiada swój unikalny efekt dźwiękowy, który w dużej mierze przyczynia się do odczuwania potęgi owej klasy. To nie są zwykłe machnięcia toporkiem, które w drugiej odsłonie Diablo nie pozostawiały żadnego wydźwięku. Deweloperzy uczynili z tej klasy prawdziwego weterana wojny, któremu nie straszne są stające przed nim hordy bestii.

 

Śmiało można stwierdzić że Barbarzyńca jest jedną z największych klas postaci jakie dostępne są w trzeciej odsłonie Diablo. W porównaniu z Czarownikiem lub Łowcą Demonów, bohater ten ze względu na swoją muskulaturę jest bardziej widoczny na ekranie monitora. Dynamiczne ruchy postaci i efektowane umiejętności są jednymi z wielu zalety opisywanej postaci. Przedmioty noszone przez Barbarzyńcę już w początkowym stadium rozgrywki prezentują się bardzo imponująco. We wczesnej fazie zabawy zbroje Barbariana powodują pojawienie się tatuaży na postaci, jednak wraz ze wzrostem poziomu doświadczenia, nasza postać założyć może coraz to lepiej wyglądające elementy uzbrojenia. Począwszy od naramienników, a skończywszy na rękawicach, spodniach i hełmie. Każda bowiem z klas postaci może w testowanej wersji gry wypełnić wszystkie sloty w ekwipunku, włączając w to pierścienie i amulety (tych ostatnich, niestety nie udało mi się odnaleźć).

 

I see dead people.

Wróćmy do umiejętności i systemu zasobów Barbarzyńcy. Cechą charakterystyczną w dolnej części interfejsu jest pusta kula zasobów, wypełniająca się wraz ze zwiększaniem wściekłości z jaką nasza klasa postaci rozgramia kolejnych przeciwników. Jak już wcześniej wspomniałem, podstawową umiejętnością generującą Furię jest Bash, która uzupełnia furię o trzy punkty. Kolejnymi zdolnościami umożliwiającymi podnoszenie poziomu żółto pomarańczowego płynu w kuli jest Cleave i Frenzy. Pierwsza z umiejętności świetnie spisuje się w niewielkich grupach przeciwników. Dzięki wykorzystaniu owej zdolności możemy wysłać dosłownie w kosmos napotkanych przeciwników. Skill ponadto podwyższa obrażenia zadawane przez dzierżoną broń aż o 120%, dając również 60% szansy na odepchnięcie wroga. Jednak prawdziwa zabawa Barbarzyńcą rozpoczyna się wraz z osiągnięciem 12 poziomu doświadczenia i odblokowaniu skilla Frenzy. Wykorzystując umiejętności kowalskie rzemieślnika wykuć możemy przy niewielkim szczęściu dwa świetne topory jednoręczne dostępne od 12 poziomu postaci. W połączeniu ze wspomnianą umiejętnością otrzymujemy fightera, któremu nie straszne żadne wyzwanie. Używanie umiejętności generuje 1 punkt furii, jednak będąc pod wpływem szału bitewnego nasza szybkość poruszania się i ataku wzrasta. Na postać nakładany jest buff, który szybko znika jeżeli tylko nie zabijemy kolejnego przeciwnika. Używanie owej zdolności przyczynić się może do zwiększenia częstotliwości otrzymywania bonusu Massacre. (W zależności od liczby rozgromionych bestii przydzielane są dodatkowe punkty doświadczenia)

 

Zdolności pasywne odblokowywane są dopiero na 10 poziomie doświadczenia. Zdobywając maksymalne 13 level w testowanej wersji gry, odblokować możemy cztery podstawowe skille. Są to: Bloodthirst, Pund of Flesh, Ruthless, Weapon Mastery. Najciekawsza umiejętność Weapn Mastery zwiększa w znacznym stopniu DPS Barbarzyńcy, oraz szansę na trafienie krytyczne. W moim przypadku podstawowy atak wzrósł aż o 20 punktów, a szansa na zadanie krytycznych obrażeń wzrosła z 3% do 13,04%. Niestety biorąc pod uwagę bardzo niski poziom trudności, nie odczujemy niemal żadnych różnic z wykorzystania tak potężnego skilla. Przytaczając słowa Community Managera Bashioka, poziom trudności normal nie stanowi dla nas żadnego wyzwania, z czym w zupełności się zgadzamy.

 

Trójka Drombo...

System zasobów Barbarzyńcy całkiem nieźle spisuje się podczas walki. Generowany jest przez kilka podstawowych umiejętności, jakie przypisać możemy pod lewy lub prawy przycisk myszy, oraz klawisze od 1 do 5. Furia wykorzystywana jest przez takie zdolności jak Hammer of the Ancients, Battle Rage, Weapon Throw itp. Jeżeli przez krótki czas nie wykorzystujemy zasobów, te szybko spadają do wartości 0, po czym od nowa zmuszeni jesteśmy generować punkty furii. Niestety ze względu na ograniczenia poziomowe nie możemy przetestować pozostałych zdolności Barbarzyńcy. Jednak te, które dostępne są w becie prezentują się bardzo ciekawie pod niemal każdym względem. Wraz z kolegami z redakcji mieliśmy okazję testować rozgrywkę w trybie kooperacji, w której brało udział trzech Barbarzyńców. Słowem podsumowania, była to istna sieczka. Odrębne style walki wykorzystywane przez każdego z nas świetnie odzwierciedlały możliwości owej klasy, każdy bowiem z pewnością znajdzie swój unikalny i wykorzysta go w walce z piekielnymi sługusami samego Diablo.

 

Niemal wszystkie statystyki w karcie naszej postaci są dla Barbarzyńcy bardzo ważne. Począwszy od ataku, a skończywszy na witalności. Umiejętne dopasowanie przedmiotów w znacznym stopniu zwiększy punkty wybranych statów, które w przypadku postaci walczącej wręcz, są niezwykle istotne. Nie powinniśmy lekceważyć wskaźnika opancerzenia Barbarzyńcy, gdyż ze względu na szczególny system walki powinien być jak najwyższy. Pamiętajcie, liczy się SIŁA! A nie jakieś tam małe… kanapeczki…

 

Zobacz nasze pozostałe relacje z bety Diablo III

Szaman

Czarownik

Mnich

Łowca Demonów

Wrażenia z gry

Autor: Dominik "BeLial" Misiak
Data publikacji : 30.09.2011
Data modyfikacji : 22.01.2012
Liczba wyświetleń tekstu: 6610

Komentarz (42)

  • Hmm... fajnie, fajnie, mimo wszystko chyba w trójeczce zacznę od Demon Huntera ;p
    Kto powiedział, że już wszystko opisano jeśli chodzi o betę ;p
    ~inglor
    2011/10/01 00:10
  • Diablo 2 zaczynalem od Barba DIABLO ]I[ tez zaczne Barbem. Chłopaki swietna robota!!!!!!!
    ~pepekk
    2011/10/01 00:33
  • od pierwszego filmiku w sieci moja klasa to wlasnie Barb :)
    ~Kosciej
    2011/10/01 00:40
  • Kolejny świetny artykuł! Bardzo fajnie opisany system walki Barbarzyńcą :) Proponuje jednak przejrzeć tekst uważniej pod względem literówek bo jest przynajmniej kilka "kwiatków" ;)
    ~Woroth
    2011/10/01 00:49
  • @art obrazki nie muszą być śmiesznie opisywane na siłę...

    aaa i jeszcze jeden minus Diablo3 jaki zauważyłem. Postać jest za duża w stosunku do świata, na oko ma jakieś 3 metry wzrostu, Barb to już na 100% świat wydaje się przez to mniejszy.
    ~oxox
    2011/10/01 00:52
  • ~oxox

    Taki mieli zapewne zamiar ;-] bo barb to taki mutant nie do końca normalny człek, po za tym od początku to była moja startowa postać w D3, więc to mnie tylko utwierdziło w tym przekonaniu ;-] dobra robota.
    ~Hyde
    2011/10/01 04:58
  • to nie mutant tylko rosły chłop którego rodzice karmili nie wiadomo czym (pewnie ruskie styrydy wtykali mu do pokarmu ^^). A tak poza tym fajny artykuł, czekam z niecierpliwością co napiszecie o WD-eku, gdyż wydaje mi się ze w tej postaci jest niezły potencjał i podoba mi się.
    ~WscibskiHeniu
    2011/10/01 09:19
  • Niewątpliwie barb wrażenie robi, ale patrząc na dotychczas udostępnione gameplaye trudno nie stwierdzić, że mnich wgniata barbariana w ziemię, co redakcja z pewnością odczuje przy możliwościach, jakie oferuje arsenał tej postaci.
    Być może w finalnej wersji gry to się wyrówna, ale na chwilę obecną co do przewagi mnicha nie można mieć jakichkolwiek wątpliwości.

    Po prostu ogromne wrażenie zrobiły na mnie dysproporcje między obydwoma charami i tym, co mają do zaoferowania. Wiedziałem, że mnich będzie wymiatał, ale nie spodziewałem się aż takiej przewagi nad barbem.
    ~Kamilbolt
    2011/10/01 09:45
  • zastanawia mnie czemu Blizz tak skrzywdził strony fanowskie przesyłając klucze 2 tygodnie po F&F. Hype, zerowy. Teksty opowiadające o tym co wszyscy już widzieli. Macie ciężkie zadanie...

    Gra niby była już gotowa i mocno testowana a tymczasem beta okazała się tak zbugowana, że nie ma sensu wysyłać więcej kluczy.
    Kompletna dekompozycja tego co wcześniej zbudowali. Poważnie, nie zdziwie się jak skasują cały projekt albo premiera przesunie się o kilka długich miesięcy. Nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy. Pomimo tego, że znam Blizza od kilkunastu lat.

    Pozostaje nam tylko trzymać kcuki.
    ~vindi
    2011/10/01 10:25
  • Prorok vindi
    ~Gandahar
    2011/10/01 10:27
  • Bugi w becie mogą wynikać z tego, że sporo rzeczy jest z niej wyciętych i to sprawia że powstają luki. Pewnie gra całościowo jest dobrze dopracowana ;)
    ~arghim
    2011/10/01 10:46
  • No no gratuluje, artykuł dużo fajniej napisany niżź poprzedni i co najważniejsze bardzo mnie nim zachęcioliście by rozpocząć przygodę właśnie barbarzyńcą.

    Dzięki. :)
    ~Debosy
    2011/10/01 10:47
  • Vindi ma rację. Coś musiało się wydarzyć skoro do bety dopuszczono tylko garstkę osób. Wątpię żeby Blizzard zrobił betę tylko po to aby zamknąć dzioby haterom i pokazać, że trzymają się terminów i wypuszczają betę we wrześniu tak jak zapowiadali.

    Gdyby wcześniej coś nie działało to by nie wypuszczali bety tylko by powiedzieli, że mają obsuwę i beta będzie pod koniec roku a tym samym premiera w 2012. Zresztą już ponad 7 miesięcy temu mówili, że gra jest gotowa i da się ją całą przejść. A tutaj wrzesień, beta wychodzi wszyscy się cieszą i zacierają rączki a nagle po kilku dniach mega hype i oczekiwaniu na kluczyki okazuje się, że premiera zostaje przeniesiona na 2012 a wysyłanie zaproszeń do bety zostaje wstrzymane. No dobra może nie do końca wstrzymane bo nadal wysyłają po 10 kluczy dziennie żeby ich fani nie zjedli ale gdyby chcieli zrobić tą betę normalnie to ludzie z Blizzconu już by pewnie dawno dostali swoje zaproszenia.
    ~Edi-WM-
    2011/10/01 10:59
  • Zresztą w Diablo zawsze bardziej podniecały mnie ostre zabawki a nie tyle umiejętności więc to coś dla mnie, skoro uzywa on calej palety broni. :)
    ~Debosy
    2011/10/01 11:02
  • Ciekaw jestem co się stało no ale tego się pewnie nigdy nie dowiemy.
    Można tylko spekulować.

    Powodem może być to, że beta została praktycznie złamana w 2 tyg. i Blizzard uznał, że trzeba wprowadzić więcej lepszych zabezpieczeń.
    Druga opcja jest taka, że mają problemy z serwerami natury prawnej często bywa tak, że w niektórych krajach trzeba się przedzierać przez masę biurokracji zanim cokolwiek uda się wskórać. Sam nie wiem, pożyjemy zobaczymy.
    Ale wątpię aby chodziło o samą grę która była testowana już od dawna wewnętrznie. Zmiana skilli DH zajęła im 2 dni z takimi pierdołami raczej szybko się uporają. Więc musi chodzić o coś większego.
    ~Edi-WM-
    2011/10/01 11:02
  • Zgadzam się z Edi-WM-.

    Dobrze gadasz, za dużo tu dziwnych zbiegów okoliczności.
    ~Debosy
    2011/10/01 11:15
  • @oxox a grałeś w bete czy mówisz po obejrzeniu streama z tymi za dużymi postaciami?
    bo na żywo w ruchu wygląda to troche inaczej, postacie wcale nie są za duże, dla mnie wręcz mogłyby być większe :)
    ~Fanek
    2011/10/01 11:23
  • czyli pełna wersja prawdopodobnie na święta 2012.... oby...

    Też mi się wydaje że ta beta to taka sonda pod kątem piratów.
    ~Hal
    2011/10/01 11:24
  • @Kamilbolt
    I to wszystko stwierdzasz po paru gameplayach w sieci? Widzisz bo ja uwazam ze klasy sa calkiem niezle zbalansowane (poza moze DH) i absolutnie nie przyszlo mi do glowy stwierdzac ze skoro Barb najbardziej mi sie podoba to z miejsca na pewno wgniata inne klasy w ziemie. Zaklinanie rzeczywistosci pozostawmy moze mojemu ulubionemu prezesowi mojej ulubionej partii i poczekajmy z ocenami do momentu w ktorym z cala pewnoscia bedziemy wiedzieli o czym mowimy. Pozdro
    ~Kosciej
    2011/10/01 11:27
  • @Fanek grałem w... "betę" :-) pierwsze wrażenie: czemu ta postać taka wielka i wolna(nie to, co Pala w Dwójce;) drugie wrażenie: czemu ta grafika taka prymitywna? Faktycznie po 15 minutach da się przyzwyczaić, ale nie takiego poziomu spodziewałem się po Blizzardzie w 2012 roku..mam jeszcze nikłą nadzieję że w końcowym produkcie będzie to wyglądało trochę lepiej..rozczarowanie moje wynika głównie stąd że gra w ruchu wygląda gorzej niż na screenach, a spodziewałem się odwrotnego efektu. Szkoda że więcej osób nie marudzi, może Blizz coś zmieniłby. Zapewne będzie się fajnie grało, ale z mojej strony zachwytów i opadu szczęki, nie ma. Pierwsze, drugie i trzecie wrażenie po odpaleniu "gry" było nieprzyjemne. Grafika jest poniżej pewnego poziomu. Szkoda mi tylko wysiłku artystów, których praca została uwięziona w tak ograniczonym i niedorozwiniętym "ciele":/
    ~oxox
    2011/10/01 11:52
  • ~oxox
    Jedyne co to możesz blizzowi wywąchać pierda z du..

    Pozdro
    ~enkeixp
    2011/10/01 11:58
  • Mnie śmieszy tylko to że kiedy barbarzyńca się porusza nie ma takiego odgłosu jak w d2 że łupnie stopą o ziemie to się cała trzęsie tylko taki odgłos jakby laseczka w kozaczkach biegała.
    ~Kaminiu
    2011/10/01 12:19
  • @enkeixp hahaha, nie ma to jak cięta, inteligentna riposta. Żałuję że nie mam, tyle dobrego smaku, żeby z Tobą dyskutować na tym samym poziomie..
    ~oxox
    2011/10/01 12:22
  • Widze ze tu moda na intelektualistow i znawcow gier i wszelakich niedogodnosci zwiazanych z rozgrywką . oxox wez poczytaj troche na temat gry dowiedz sie wiecej wtedy mozesz dyskutować . NARA
    ~Gandahar
    2011/10/01 12:46
  • @Gandahar mówię tylko o grafice, nie rozgrywce. Więcej na sandboxie nie da się zobaczyć. Na tyle lat pracy nad grą oprawa wizualna powinna być lepsza i tyle. Takie jest moje zdanie w temacie.
    ~oxox
    2011/10/01 12:54
  • @oxox to graliśmy chyba w dwie różne bety, bo u mnie animacja, czary, efekty łun, bryzgająca krew + to wszystko w ruchu = miazged

    co do grafiki tła, to jak na rok 2011 jest uboga fakt, ale w full będzie to lepiej wyglądać.
    ~Fanek
    2011/10/01 13:07
  • Na pewno nie chodzi o to ze "zlamali" bete w 2 tygodnie, to i tak dlugo, w sc2 mozna bylo juz po paru dnia grac ;) poprostu nie ma gry, ktorej sie nie da zlamac,taka prawda. Moim zdaniem, chodzi o to, że Korea zabronila RMAH w swoim kraju, i blizz ma teraz problem ;) a podejrzewam ze nie tylko w Korei sa takie przypadki.
    ~lukus
    2011/10/01 13:14
  • @Fanek w sandboxie nie ma czarów, i bryzgającej krwi, tylko postać i tło
    ~oxox
    2011/10/01 13:18
  • @oxox I jestes w 100% pewien ze ten sandbox zawiera dokladnie IDENTYCZNE tekstury/grafiki co wlasciwa beta? Bo jak dla mnie krytykowanie grafiki w Becie juz jest pomylka, bo przeciez przez ten okres czasu do wydania gry wiele moze sie zmienic, a Ty wyskakujesz z jakims sandboxem gdzie tak naprawde nikt nie wie czy zostalo cos wyciete w momencie kiedy go crackowali.
    ~Tubelectric
    2011/10/01 13:37
  • @Tubelectric w 100% nie, nie ja to rpzecież crackowałem, ale w 99% tak. Jeżeli chodzi o grafikę, to bez sensu byłoby wycinanie czegokolwiek. Mówienie że sandbox ma inne grafiki, tekstury niż beta, to trochę naiwne. Na chłopski rozum, to nie miałoby sensu. Wiele się nie zmieni, może gdzieś na dyskach mają trochę lepsze tekstury, a te w becie są tylko po to żeby client był mniejszy? Kto wie
    ~oxox
    2011/10/01 13:51
  • Ja nie wiem dlaczego wy się tak czepiacie tej grafiki , jak dla mnie jest zaje....sta.

    Zresztą w grach przecież grafika się nie liczy tylko dobra fabuła i miazga na ekranie !.
    Dobrze że grafa jest taka jaka jest , ponieważ gdyby była o niebo lepsza to więcej gra by wymagała , a co za tym idzie ? 20 mobów na ekranie i już się grać nie da bo za bardzo ścina + 4 postacie które robią nie lada zadymę ...
    Czasami się trzeba zastanowić nad tym co się piszę ludzie pamiętajcie grafa nie jest najważniejsza.
    ~Krajnas
    2011/10/01 14:09
  • Ja mam takie odczucie, efekty są fajne, animacje walki i wybuchów spoko, ale teren poza miastem jest biedny.. Puste przestrzenie, statyczna trawa i krzaki namalowane, pojedyńcze elementy się tylko ruszają jak w SC2. Popatrzcie na podobną grę by już nie porównywać do "Krajzisów" Sacred2, gra to też H&S wyszła ponad 3 lata temu, a nadal tekstury i teren jest bardzo ładny. Gra jak wyszła miała owszem spore wymagania, ale nadal trzyma fason i każdy średni kupiony komputer teraz je uciągnie spokojnie. Największa bolączką gry to błędy, przez które spadło zainteresowanie grą. Liczę, że z Diablo3 będzie dobrze wszystko. Jak oxox mówi, blizzard ma super team artystów, tylko właśnie marnuje ich potencjał upraszczając zbyt wiele rzeczy.
    ~tankrider-2
    2011/10/01 14:30
  • @tankrider-2
    To jest taki kierunek artystyczny, a nie ubogość technologiczna, to takie ma właśnie być. Ta gra jeszcze nie wyszła, a już ma swój charakterystyczny, unikatowy, styl.

    Zresztą wystarczy poczytać, jak wiele osób, które przeszło betę, zmieniło zdanie na temat oprawy graficznej.
    ~Konti
    2011/10/01 15:07
  • @Krajnas jezu jak do ściany, nikt nie mówi o niebo lepszej. TROCHĘ lepsza, to chyba nie jest wyzwanie godne Heraklesa. Artystycznie spoko. Wasze bronienie Blizzarda to gadka w stylu: "dobrze że moja dziewczyna/żona ma małe piersi, bo inni faceci nie będą się za nią oglądać" Bezsens.
    ~oxox
    2011/10/01 15:35
  • Ludzie z tego portalu dostali bete ? dlaczego nawet jednego keya nie dacie na konkurs albo cos ?
    ~wh_soher
    2011/10/01 15:38
  • Osobiście nie mam żadnego 'ale' co do grafiki w D3. Bardzo mi sie podoba to, co widzę na filmach, a w pełnej wersji gry na moim kompie będzie jeszcze lepiej. Póki co nie ma dla mnie w tej grze żadnych minusów, ale dokładne wrażenia będę mógł przedstawić dopiero po premierze. Nawet, jeśli dostałbym się do bety, to to będzie BETA, a nie DEMO i w ostatecznej wersji bardzo dużo rzeczy może wyglądać całkowicie inaczej.

    Na koniec napiszę jeszcze, że nie rozumiem ludzi, dla których grafika w grach jest aż tak ważna, że zwracają na nią większą uwagę, niż na grywalność i pewnie od niej uzależniają swoje zdanie o jakości produktu:P Ale te osoby jednocześnie pewnie nie zrozumieją tego, że mnie tak mało obchodzi końcowy wygląd gry, a swoją uwagę skupiam na grywalności. Oczywiście, im ładniejsza grafika, tym fajniej, ale ja zadowoliłbym się wyglądem już paroletnich hack'n'slashów w D3, jeśli cała reszta miałaby zostać identyczna.
    ~gewloh
    2011/10/01 16:01
  • ~oxox
    Słowo ''o niebo lepsza'' faktycznie było nie na miejscu ale nie musisz od razu po mnie jeździć.

    Ja nie bronię blizzarda po prostu jakby ci to dosadnie powiedzieć ''MAM W DU>>E GRAFIKĘ''.

    Niech jest jaka jest jakby zaczęli znowu coś zmienić to by im się to jeszcze bardziej przedłużyło.

    P.S Zresztą ta grafika którą widzimy w becie na pewno się ''trochę'' zmieni po premierze gry.
    ~Krajnas
    2011/10/01 16:13
  • @Krajnas sorry, miejmy nadzieję że się trochę zmieni.

    @gewloh "Oczywiście, im ładniejsza grafika, tym fajniej" Widzisz, mi o nic więcej mi nie chodzi..
    ~oxox
    2011/10/01 16:21
  • jak dla mnie to wyglada zdecydowanie zastaro jak na prężnego łamacza kości...
    A tak poza tym to od zawsze skłaniałem się ku stwierdzeniu że potęga magi > siła mięśni
    ~kug
    2011/10/01 16:38
  • ~wh soher Człowieku pierwszy raz tu jesteś? Widziałeś żeby ktokolwiek jakie klucze rozdawał? Poczytaj stare tematy najpierw a potem pisz o klucze.
    ~starydiablo
    2011/10/01 18:19
  • ~wh_soher, trolololo...

    Wyjdz!
    ~RaQ-HPL
    2011/10/01 18:25
  • Pytanko mam czy bonusy od żywiołów dodawane do broni mają jakieś dodatkowe efekty poza wizualnymi? Mam namyśli lód- spowalnia etc. Pozdrawiam
    ~Gal_Anonim
    2011/10/02 09:47

KATEGORIE